Tuesday, August 11, 2015

Garnier skin naturals

Svi dobro znamo da je nega kože jako bitna stvar, koja dolazi i pre i posle šminkanja. Ukoliko kožu ne tretiramo na pravi način, njene mane nijedna šminka neće pokriti, a što je još važnije, može doći do zdravstvenih problema.
To posebno važi za osobe sa osetljivom kožom, medju kojima sam i ja, pa imajte na umu da bilo koji proizvod neće obavezno delovati na vašu kožu isto kao što deluje na moju.
Prouzvodi o kojima ću danas da podelim svoje utiske su iz Garnierove linije skin naturals, i u pitanju su Pure (3in1 wash, scrub & mask, levo na slici ) i PureActive (ExfoBrusher, desno).

Pure (3in1 wash, scrub & mask)
"Eliminiše potrebu za komplikovanom dnevnom rutinom obezbedjujući 3 efekta u jednom proizvodu:

  1. Dnevni gel za umivanje - naneti na vlažno lice, masirati i ispati vodom. Koristiti svakodnevno. 
  2. Piling - naneti na vlažno lice, masirati kružnim pokretima i isprati vodom. Koristiti svakodnevno. 
  3. Maska - naneti na lice, ostaviti da se osuši 3 minuta, ispari vodom. Koristiti 2-3 puta nedeljno."
Prva stvar koju uočavamo je da su "dnevni gel za umivanje" i "piling" u potpunosti ista stvar, dakle 2, a ne 3u1.
Jako prijatno miriše, ne znam kako bih to opisala, ali je malo nalik krastavcu, dakle ima lep, svež miris. Što se tiče teksture, gel je bele boje, srednje gustine (lako se razmazuje), i ima u sebi nešto nalik pesku, plave boje, što treba da doprinese lakšem uklanjanju mitisera i mrtvih ćelija kože i u tome zaista uspeva, medjutim, mojoj osetljivoj koži je prejak i izaziva peckanje čim ga nanesem, dakle držanje na licu više od jednog minuta nisam ni uzimala u obzir, a i za taj jedan minut moja koža je uspela u potpunosti da pocrveni. Osetila sam neverovatno olakšanje kada sam je skinula, mada mi je koža ostala malo iziritirana. U principu, jeste bila očišćena ali sa vrlo neprijatnim nuspojavama, a pojavila se i još jedna - sutradan sam imala dosta novih bubuljica, najverovatnije kao alergijsku reakciju, tako da nisam nimalo zadovoljna ovim proizvodom. Još jedan nedostatak mu je što se jako teško ispira, i potpuno se skameni posle svega desetak sekundi.

Pure Active (ExfoBrusher)
Dakle, da odmah razjasnimo: ovo su, po učinku, dva apsolutno identična proizvoda. Razlika je u tome što je u ovom proizvodu tekstura providna sa plavim peskom, a ne bela, malo je gelastija i u drugačijem je pakovanju (vidi sliku). Pure Active ima taj ExfoBrusher, odnosno četkicu sa tankim gumenim vlasima za čišćenje lica, kojom sam oduševljena, ali je po meni i jedina dobra stvar na ovom proizvodu, i zaista pomaže u uklanjanju nesavršenosti. Zbog alergije na gel, ja četkicu koristim tako što na lice nanesem sapun za osetljivu kožu (najčešće Dove) i onda njome izmasiram kožu i to stvarno pomaže.
Ukoliko i vi imate osetljivu kožu ovaj proizvod vam ne preporučujem, a umesto gumene četkice možete da koristite najmekšu četkicu za zube, a ako vaša koža nije osetljiva trebalo bi da probate ove proizvode, jer su svi sa normalnom kožom koje sam pitala za mišljenje bili vrlo zadovoljni.

Da li ste već probali ove proizvode i kako vam se dopadaju?

4 comments:

  1. Probala sam ovaj 3 u 1, iako sam ga nešto slabije koristila kao masku, bila sam prilično zadovoljna ali mislim da je na neki način za moju kožu bio "prejak" i često ju ostavljao dosta suhom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, dosta je jak, mislim da bi dobro bilo koristiti ga za masnu T-zonu, a ostatak lica pilingovati nekim blažim proizvodom :D

      Delete
  2. Koristila sam i jedno i drugo i zaista su voljeni :) za masnu i problematicnu kozu kao stvoreni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, a za osetljivu kožu su ubitačni haha :D

      Delete