Wednesday, August 12, 2015

Avon Glow

Danas opet pišem o jednom od "letnjih proizvoda".
Odmah ću vam reći da sam njime oduševljena. U pitanju je Avonov Bronzer, tačnije Avon Glow u nijansi pink bronze.










 .


.


.

.

.
.
.

Kutijica je simpatična, kao što vidite, i vrlo je lagana pa ga možete poneti sa sobom. Naravno, ima i sundjer koji štiti kuglice od tumbanja i lomljenja. Naparfemisan je, ali se ipak malo oseti onaj klasičan miris šminke, ali ovde nije iritantan kao što ume da bude. Kao što mu ime kaže ružičasto-bronzane je boje, u obliku kuglica je, a koliko ćete ga lako naneti zavisi od četkica koje imate. Mislim da je, s obzirom na to da je bronzer, svetliji nego što bi trebalo, ali ja sam skoro došla sa mora gde sam jako pocrnela, pa moje mišljenje u ovom slučaju možda i nije relevantno. Mada, ni to nije tako loše, bar za mene, jer sam inače jako svetla, dakle moći ću da ga koristim i zimi, a trenutno ga stavljam kao hajlajter, na jagodice, i dopada mi se kako to izgleda.
Sija se, ali ne izgleda masno i teško, već ima sitne šljokice koje na suncu izgledaju stvarno fenomenalno.
Pokušala sam to da uslikam, ali nažalost, to se uopšte ne vidi na fotografijama.

Ono što je meni, kao osobi sa osetljivom kožom, jako bitno - od njega mi ne izlaci crvenilo, bubuljice, niti me pecka koža.

Pošto je leto i "istopim se" čim izadjem iz kuće, ne mogu da kažem koliko bi bio postojan u toku nekog prosečnog dana, po normalnoj temperaturi i okolnostima (gradski prevoz, šetnja, vetar), ali ne traje ništa manje od mat bronzera, rumenila i ostatka šminke koju uglavnom koristim zajedno sa njim. Kod kuće izdrži ceo dan. 

Njemu je cena snižena, sa 1210 na 829 dinara, i mislim da je za tu cenu zaista dobar i preporučila bih vam ga. Ukoliko nemate svoju Avon damu možete ga poručiti ovde.

No comments:

Post a Comment