Friday, August 14, 2015

Mat nokti

Ja sam neko ko konstantno ima gel na noktima, jer stvarno volim duge nokte, a ne mogu da pustim svoje bez ojačanja jer se lome, listaju, savijaju... Osim toga, mnogo mi je lakše da jednom u dve, tri nedelje provedem dva sata u salonu, nego svaki dan da turpijam, seckam, skidam lak, stavljam drugi, čistim i tako dalje, a neuredni nokti su mi nešto najružnije što jedna devojka, žena, može sebi da priušti.
Najviše volim mat nokte, zato sam kupila mat završni lak, jer se onaj koji mi kozmetičarka stavi posle nekog vremena izliže, a neretko ga i nema... U pitanju je Sixteen cosmetics top matte (fast dry), koji sam kupila u Liliju.











Odličan je, ne suši se baš za 60 sekundi, kako je naznačeno na pakovanju, ali ne suši se ni duže od tri minuta. Ja najčešće namažem 2 sloja i to u pitpunosti matira nokte. Moji nokti ostaju mat 4-6 dana, u zavisnosti od toga šta sam sve radila.
Da li ste ga vi probali i kako ste zadovoljni? Koji mat lak je po vašem mišljenju najbolji?









6 comments:

  1. Nisam probala ali zanimljivo deluje :) super je to sto se ne susi ceo zivot :D
    imas divne nokte :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo, ja nikad ne mogu da sedim dokona dok mi se lak osuši i onda sve izmuljam... :D

      Hvala punoo :***

      Delete
  2. Ja obozavam mat nokte, ovaj lak nisam probala, ali mi se jako dopadaju Flormar lakovi iz mat kolekcije, samo ne znam da li ih jos proizvode.. Pa kad budes 'odmarala' nokte od gela, potrazi njih :))) <3

    ReplyDelete
  3. Nisam probala, potražiću ih :D <3

    ReplyDelete
  4. Najbolji i najtrajniji (ali i najskuplji) mat lak mi je bio L'orealov, ali zbilja radi ono što obećava.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ovo jedini koji sam probala, moraću da isprobam L'orealov :D

      Delete