Wednesday, August 5, 2015

Prvi post!

Ćao svima!
Dugo sam razmišljala o tome šta bih mogla da stavim u svoj prvi post, i nikako nisam mogla da se odmaknem od ideje da to bude neki od Victoria's secret proizvoda, jer ih obožavam, pa sam odlučila da pišem o onome što je većina devojaka probala - fragrance mist. Medjutim, to je nešto što se kod nas još uvek ne prodaje, pa sam odlučila da pomenem i njegov, da tako kažem, pandan, koji se prodaje u Zari, dakle Zarin body mist, koji je dostupan u Srbiji.
Viktorijin fragrance koji ja imam je sa mirisom divlje jagode i šampanjca (wild strawberries & champagne), i njega mi je mama donela iz Beča. On je tada bio na nekoj promociji, pa je plaćen 10€, a sada je oko 17€ (otprilike, nemojte me držati za reč). Ja ga prosto obožavam, divno miriše i kod mene je bio postojan nekih desetak sati minimum (a u te sate su bili uključeni odlasci u školu gradskim prevozom, švrćkanje iz kabineta u kabinet, jurcanje na velikom odmoru, guranje u gužvama, povratak iz škole itd.), i to zaista postojan, dakle ne samo kao nagoveštaj da sam nekada davno, tog jutra, mirisala na nešto lepo, već je ostavljao prijatan miris iza mene. Ja sam ga stavljala na vrat, kosu i ruke, u velikim količinama i trajao mi je nekih 9 meseci, što je, po meni, prilično isplativo, i mislim da je odnos cene i kvaliteta stvarno dobar.
Kod Zarinog mist-a je, takodje, odnos cene i kvaliteta dobar, kad uzmemo u obzir da je on nešto jeftiniji. Njega sam sasvim slučajno kupila jer stoji na kasi u Zari, pa sam ga uzela čisto iz radoznalosti i bio je nekih 700 dinara. Ja imam miris braon šećer i list mente (brown sugar & mint leaves), koji miriše simpatično, ali, ja tu osećam više alkohola nego što je, po meni, prihvatljivo, pa nije dobro naneti previše spreja, što ja imam običaj da radim. Da li zbog toga, ili nečeg drugog, on na meni nije trajao duže od dva do tri sata, i to bez ikakvih žurbi, jurbi i slično. Mogu da vam kažem da ga sigurno neću kupiti ponovo.
Da li ste ih vi probali, i da li se slažete sa mnom ili imate drugačije utiske?

2 comments:

  1. Super post, želim ti uspeh u blogovanju :)

    Poseti moj blog:

    http://only-for-girls-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete