Friday, August 21, 2015

Body yogurt cream

Pozdrav svima :)

Danas pišem o body yogurt cream-u proizvodjača FJ Fennel.

Mene je kod ovog proizvoda privuklo pakovanje, koje je, kao što vidite, preslatko, i pretpostavka da lepo miriše, jer je na pakovanju naznačeno da ima miris sladoleda od jagode. 

Proizvod zaista miriše na sladoled od jagode, i to vrlo jasno i vrlo uverljivo, a ima i takvu strukturu, pa vam prosto dodje da ga pojedete. 

Medjutim, nisam baš zadovoljna nastavkom priče. 

Što se tiče hidratacije - ne hidrira kožu i ne hrani je. Ja nikakvu promenu nisam uočila posle par mazanja. Čak ni neposredno posle mazanja krema nije imala nikakav pozitivni efekat, šta više koža je bila nekako masna na dodir, osećala sam se kao da su mi pore zatvorene i da koža ne može da diše, a na momente je bila i lepljiva.

Što se mirisa tiče, kada je nanesete, ne miriše.
                                             
Bar da je to sve, da samo ne miriše, bilo bi sjajno, ali, avaj... Ja sam svesna toga da svaki proizvod različito miriše na različitim ljudima, ja nisam očekivala da krema na meni miriše potpuno isto kao u kutiji, očekivala sam miris sladoleda od jagode sa varijacijama na temu, svakako, ali kad se nanese to skoro da uopšte nema dodirnkh tačaka sa sladoledom od jagode. Loše miriše, srećom jako je slab miris u pitanju, a podseća na pokvarene, ukiseljene jagode, verovali ili ne.

Dobra stvar je što je posle mazanja moja soba mirisala na sladoled od jagode, i to je jedina pozitivna stavka ovog proizvoda pored lepog pakovanja.

Ja sam ga u Liliju platila 409 dinara, i definitivno ga neću ponovo kupiti.

Da li ste ga probali i kakva su vaša iskustva? Da li ste zadovoljni ili su vaši utisci slični mojim?


2 comments:

  1. Nisam probala ovaj jogurt ali putere jesam (vanila, makadamija, kokos i shea) i odlicni su! Pribaj ako nisi, suprotnost su u odnosu na ovo sto si napisala u postu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A baš sam se dvoumila izmedju putera i jogurta, medjutim, kao što napisah, pakovanje me privuklo... Svakako ću probati jer predivno mirišu zaista :3

      Delete