Sunday, August 23, 2015

Čistač za četkice

Ćao svima :)

Razmišljala sam u koju kategoriju ovaj proizvod spada, razmišljala sam da uvedem kategoriju random, ali mi nekako najviše ima veze sa negom lica, pa sam ga tu i svrstala.

Ovo je jedan od proizvoda za koje uglavnom mislimo da nam apsolutno ne trebaju dok ih ne kupimo i isprobamo.

U pitanju je Allin MakeUp brush cleanser, dakle čistač za četkice, "antibakterijska specijalno razvijena formula na biljnoj bazi za temeljni čiščenje četkica za šminku."

Ja sam prva bila neko ko uopšte nije mislio da mu ovaj proizvod treba, jer sam prosto mislila da je dovoljno da svoje četkice operem mlakom vodom i sapunom i to je to... Iskrena da budem, ovaj proizvid sam uzela čisto da vidim kakav je, jer sam dobila razne preporuke, najviše za to što lepo miriše (probala sam različite čistače četkica kod drugarica, i uglavnom smrde), a naišla sam na njega u Lilliju.

Stvarno jako lepo miriše, onako sladunjavo i dosta podseća na žvaku, prosto te mami da čistiš četkice.

"Naprskati na suvu četkicu, pod mlazom vode rukom oprati četkicu i isprati. Ponoviti. Oblikovati i staviti da se suši."

Mogu vam reći da sam vrlo zadovoljna učinkom, i da to što sam ja sapunom prala četkice kao da nije davalo nikakve rezultate, jer su sada iz mojih ćetkica izašle tone i tone senke, pudera, bronzeraa, znači svega, ja sam prosto bila šokirana.

Jako je bitno da čistimo četkice, pogotovo ako šminkamo još nekog, da bi se zaštitili od različitih infekcija, alergija i prosto bakterija...

Ja sam ovaj čistač platila u Liliju 395 dinara, trebalo bi da može da se nadje u apotekama i drogeriama, a ja vam ga toplo preporučujem.

Da li ste ga već isprobali i da li ste zadovoljni? Koji čistač vi koristite?

8 comments:

  1. Nikad čula za ovaj proizvod! Mislim da ga kod nas nema, nisam sigurna. Baš sam nedavno vidjela isto recenziju jednog čistača za četke i voljela bih isprobati jedan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proizvodi se u Srbiji, verovatno ga zato nema... :D

      Delete
  2. Uvek četkice perem šamponom za bebe.Nikad nisam koristila ni jedan čistač četkica, ali vreme je i da ja to probam :D

    ReplyDelete
  3. Ovaj proizvod svi hvale :) Ja svoje cetkice perem samponom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam sapunima prala medjutim ovo se ispostavilo kao mnooooogo bolje :D

      Delete
  4. Imam ovaj proizvod i obozavam ga. Pre svega zato sam veoma zadovoljna kako cisti cetkice i plus lepo mirise :) Super post xxxo

    ReplyDelete