Monday, April 4, 2016

My shower routine

Ćao svima! smile emoticon
Posle "kraće" pauze, ponovo pišem blog.
Prestala sam jer sam ostala bez telefona i lap topa, jer se meni sva tehnika kvari u isto vreme...

Što se tiče tuširanja, neki proizvodi su bitni više, a neki manje, neke proizvode koristim isključivo od jednog izvodjača, a kod nekih je to nevažno.


Ovo su moji trenutni favoriti:


Šampon: Head&Shoulders, bilo koji.


Ovaj koji trenutno koristim je od mentola, ali inače je apsolutno svejedno, samo da je H&S, jer njega jedino podnosim, od svih ostalih me svrbi glava. Koristila sam čak i H&S za muškarce, jer ne kupujem šampon ja već moj tata, koji, naravno, niti čita etiketu, niti ga zanima. Pošto imam oslabljenu kosu od farbanja ja šampon nanosim samo jednom, a dok je bila zdrava nanosila sam ga 2 puta.


Regenerator i maska: Garnier fructis grow strong


Koristila sam Garnierove, pa nisam bila oduševljena, pa Shcwartzkopfove maske (nadam se da sam lepo napisala, nemam odakle da pročitam trenutno) i mislila da su najbolje, medjutim Garnirove su se pokazale daleko bolje kad sam počela ponovo da ih koristim. Pogotovo za moju oštećeno i farbom 'silovanu' kosu. Masku sam ranije, kada mi je kosa bila na vrhuncu oštećenosti, stavljala pri svakom pranju, ali sada ne, jer sam je dosta oporavila tretmanom botoksom (nadam se da ću uskoro blogovati o tome), pa je stavljam jednom nedeljno ili čak redje, a regenerator stavljam na krajeve kose tokom svakog pranja, prosto da se ne bi mrsila i slično.


Kupka: Dove sa mirisom kokosa i jasmina


Što se tiče kupki zaista mi je Dove favorit. Probala sam razne kupke, i Dove je ubedljivo pobednik. Hidrira kožu, prelepo miriše, a miriše i na koži nakon tuširanja (za razliku od nekih kupki), ne znam šta bih rekla više zaista, sve pohvale.


Brijač: Bic miss soleil


Bicovi brijači mi uopšte nisu bili omiljeni dok nije izašla Miss soleil linija, ali pozitivno sam iznenadjena. Ne seku i ne oštećuju kožu, a ja svoje menjam posle 2 korišćenja.


Mleko za negu tela: Victoria's secret



Utiske o ovom proizvodu možete pročitati ovde.



. smile emoticon


Ako vam se ovaj tag dopada, napišite ga i vi i link ostavite u komentaru :)


Ps. Izvinjavam se ako postoje greške u nazivima proizvoda (spelovanje i sl.), koncentracija mi nije na nivou.

1 comment: