Wednesday, September 2, 2015

Konačno je stigao!

Željno ga iščekujem već godinu i nešto dana, i kad sam ga videla u Liliju vilica mi se zalepila za patos!

Stigli su Maybelline baby skin prajmeri, a onaj koji mene oduševljava je za sužavanje pora, jer su široke pore na obrazima jedan od mojih problema, u plavom pakovanju, pa sam taj i uzela.

Ja sam prezadovoljna!

Bila sam vrlo skeptična na početku jer sam pročitala neke loše recenzije, ali meni ne da pomaže, nego je savršen!
Čak i po ovim letnjim danima traje ceo dan.

Struktura mu je gelasta kad ga iscedite na prst, ali kada ga nanesete na lice i razmažete, i kada se osuši, uopšte nije težak, jako je prijatan na licu i ostavlja kožu baršunastom i potpuno eliminiše sjaj (!). Lako se razmazuje, ali nije redji nego što bi trebalo. Može se koristiti kao prajmer ali i samostalno. 

Baš nemam šta da kažem, osim da sam oduševljena i da se moje široke pore uopšte ne vide sa njim.
Jedina mana mu je što je nije preporučljiv ukoliko niste odrasla osoba, mada sam ja to, sa svojih 16 godina zanemarila. Znam, znam, sve znam, ali šta ću. Pakovanje je baš malo, ima 20ml, ali se sporo troši tako da je to skroz ok.

Ja sam ga u Liliju platila 450 dinara (otprilike), i oduševljena sam stvarno, naaajtoplije ga preporučujem!

Da li ste probali ovaj ili neki drugi baby skin prajmer? Kako ste zadovoljni?

5 comments:

  1. stvarno super ste ali nisam probala ali ima Lilly-ju bila sam trazi nema naivka sam to trazi Baby Skin ☺☺☺

    ReplyDelete
  2. Nisam ga probala, ali je pakovanje preslatko. :)

    ReplyDelete
  3. Kako me samo prepala muzika na tvom blogu xD slušam pjesmu koju nikada nisam čula i kada je tvoja počela, mislila sam da je to dio pjesme i ništa mi nije bilo jasno hahaha :D Gledala sam ga u Beču prije mjesec dana i u Njemačkoj prije 4-5 mjeseci, ali cijena od 10-tak € me odbijala, svakako primere ne koristim, ali vidim da si ga ti gotovo duplo manje platila, pa ako dođe i do mene, po toj cijeni, vjerovatno ću ga kupiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoo, i mene nekad prepadne iskreno hahahha i meni je ovo prvi prajmer, i i dalje sam mišljenja da nije neophodan ali svakako sve izgleda mnooooooogo bolje s njim :D

      Delete