Monday, August 24, 2015

Par Eos proizvoda

Ćao svima! :)

Eos postaje sve popularniji i kod nas, budući da su se pojavili ljudi koji ga prodaju. Nažalost, Eos zvanično još uvek nema nameru da dolazi u Srbiju, te je to sve što se prodaje "ispod ruke", da tako kažemo.

Zvanično ili ne, svi ga kupujemo, svi ga koristimo i svi ga obožavamo.

Eos lip-balm

Bilo je dosta polemike kod nas da li je to labelo ili groždjana mast, no ja sam sigurna da je u pitanju groždjana mast, pogotovo što imaju i liniju labela, koja su u klasičnom, valjkastom pakovanju. Lip-balmovi koje ja imam su od kokosa (cocoa-milk, skroz levo) i od borovnice i ribizle (blueberry acai, u sredini), i mogu reći da sam jako zadovoljna. Naravno da mirišu prelepo, po tome su, izmedju ostalog, poznati, a moj izbor za letnje dane je blueberry acai, jer ima voćkast i osvežavajuć miris, dok mi je cocoa-milk nekako više za hladnije dane.
Oni su 95% prirodni i 100% organski.
Moji balmovi nemaju SPF, ali sam ih ja ipak koristila i kao zaštitu usana na plaži i bazenu, i bili su vrlo dosledni tom zadatku - štitili su, hodrirali i hranili moje usne, a nisam imala osećaj zatvorenosti pora i da koža ne može da mi diše, što mi drugi proizvodi stvaraju i izludjuje me.
Imaju čak i prijatan ukus, što je meni takodje jako bitno, jer labela i groždjane masti koja nemaju lep ukus meni stvaraju mučnine jer, hteli - ne hteli, činjenica je da na kraju uvek mali deo nanosa sa usana završi u ustima.
Vrlo su postojani i nema potrebe mazati ih svaki čas, i mogu da izdrže čak i par sati uz jelo i piće.

Bez obzira na to koliko su fantastični, smatram da njihova cena ipak (pogotovo kod nas) najviše leži na dobrom marketingu, pojavljivanju u spotovima Majli, Džej-Lo i sličnih, i jednostavno hajpu koji svi gaje prema ovom proizvodu.

Ja sam svoje naručila preko jednog instagram profila i platila ih po 900 dinara, mada mislim (nisam sigurna), da sam videla pakovanje od 6 u Ušću na nekom štandu i opet mislim da im cena ne prelazi 3000 dinara, tako da 2, 3 drugarice ako se dogovore mogu tu mnogo jeftinije da prodju. Ukoliko možete sebi da ih priuštite svakako ih preporučujem, a za one sa "plićim džepom", ili one koji jednostavno ne žele da daju toliko za lip-balm, svakako da ima sličnih po mnogo nižoj ceni, samo nisu toliko "kul".

Eos hand-lotion

Ovo je proizvod koji me je pozitivno iznenadio. Ja, iskreno, pojma nemam koji je to miris jer sam ja samo naručila losion za ruke a oni su mi poslali koji su imali, mada bih po mirisu rekla da je u pitanju cherry-blossom (skroz desno, jelte).
Ovaj losion stvarno daje rezultate posle prvog mazanja i mojoj koži jako prija, upije ga u roku od desetak sekundi i momentalno je hidrira i čini mekšom i baršunastijom. Ne znam koliko se to vidi na fotografiji, ali skroz je pljosnat pa bez problema staje i u clutch torbice (nadam se da sam lepo spelovala), ja moj nosim svuda sa sobom. Posebno se pokazao na bazenu, gde je moja koža ruku (valjda od hlora i čega u toj vodi ima) bila jako suva i upijala ga za sekund, bukvalno, i tu je bio baš overused, jer sam ga stavljala dok mi koža nije bila toliko hidrirana i nahranjena da ga jednostavno više nije toliko upijala.
Ja sam ga, takodje preko tog instagram profila, platila 700 dinara i njega stvarno najtoplije preporučujem, i po mom mišljenju odnos cene i kvaliteta je stvarno dobar.

Koje ste eos-proizvode sve probali? Kakvi su utisci? Da li mislite da vrede toliko, ili ste mišljenja da su over-priced?

4 comments:

  1. Probala sam i kremu za ruke i labelo. Omiljeni ukus mi je summer fruit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je on sledeći na listi za kupovinu :3

      Delete
  2. Nisam probala ni jedan eos proizvod i mislim da su balzamčići precijenjeni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakako ti preporučujem da probaš, čisto da imaš bolji uvid u situaciju :D

      Delete