Friday, August 28, 2015

Maska za kosu + tip

Ćao svimaa!
Ukoliko ste pročitali tekst na dnu bloga ovo već znate, ukoliko niste nema potrebe da skrolujete sada, napisaću i ovde.
Moja kosa je nešto najizmučenije što postoji na ovom svetu. Moja kosa je Isus medju kosama, prošla je pravu Golgotu. Moja kosa je za dve godine promenila sve žive boje, više puta, od čega joj je najviše štetilo blajhanje.
Elem, sve to implicira da moju kosu treba opasno paziti. Zapravo, prvih 4, 5cm kose su zdravi jer nisu tretirani farbama (da, opametila sam se), ali ostatak je stvarno posmrtni ostatak kose, a ne kosa. Zato moram jako da vodim računa o njoj, ako ništa drugo a ono da bi ličila na nešto.
Balzami mogu biti dobra stvar, ali većina onih koje sam ja probala je samo ulepšavalo kosu do sledećeg pranja, nije zapravo radilo išta što se tiče pomoći oko oporavka i obnove dlake, pa sam prešla na novi front - maske za kosu.
Ja sam stajala ispred police sa maskama dobrih 20 minuta nemajući pojma šta da uzmem, cene su bile slične, i na kraju sam odabrala Schwarzkopfov Gliss total repair (anti-hairbrakage-treatment; for dry, stressed hair).
Eto, u nazivu stoje otprilike svi problemi koje ja imam, on bi trebalo sve da ih reši, što da ne.
Ja je stavljam na glavu uveče, pred spavanje, i onda kad ustanem operem kosu. Ukoliko nemate vremena za tako nešto možete je držati na glavi i 5 minuta, ali ovako je svakako delotvornije.
Ja sam prezadovoljna.
Posle prvog pranja se videla ogromna razlika, prvo sam pomislila da će opet biti balzam-efekat, ali i prilikom sledećeg pranja, kada ga nisam nanela moja kosa je bila mnogo mekša, lepša, bujnija itd.
Prelepo miriše i zaista oporavlja kosu.
Platila sam ga 329 dinara i mislim da to nije puno, ima 200ml a ja za svoju kosu (dužine do grudi) upotrebim pedesetak po korišćenju.
Tip:
Kokosovo ulje je zaista dobro za kosu, pored ricinusovog. S obzirom na to da masku nije preporučljivo stavljati više od 2 do 3 puta nedeljno, ukoliko više od toga perete kosu možete pola sata, sat pre pranja da na kosu nanesete kokosovo ili mešavinu ricinusovog i maslinovog ulja. Jako je bitno samo da ga dooooobro isperete posle. Kokosovo ulje možete i dodati u masku, ja sam to uradila i odlično je. Na sve to stavim i balzam, čisto da kosa bude lepa...
Kokosovo ulje je odlično za razne namene, tako da planiram da mu posvetim ceo jedan post...nekom prilikom...
Koji su vaši problemi sa kosom, i kojim preparatima ih rešavate? Da li ste već koristili neka od ovih ulja za kosu, i kako se to pokazalo? Da li ste probali ovu masku i kako vam se dopala ako jeste?

6 comments:

  1. Njihove maske su TOP! I jos na sve to predivno mirisu :) Obozavam ih, koristila sam zutu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se dvoumila izmedju Syossa i ove ali obe su njihove tako da bi je bilo svejedno, i slažem se da su top :D

      Delete
  2. Moracu da je probam, do sada nisam imala probleme sa kosom, ali kako postaje duza postaje i suva, pa cu verovatno uzeti upravo ovu masku jer deluje odlicno. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaju za dosta tipova kose, pogledaj kutije, na svakoj piše, možda nadješ neku koja ti još više odgovara. :D

      Delete
  3. Nisam koristila ovu belu ali sa zlatnom i crnom sam bas zadovoljna :)

    ReplyDelete