Wednesday, August 26, 2015

Lash princess VS Great lash

Ćaos, danas ću uporediti dve maskare koje jako volim :)

U pitanju su Essence lash princess (roze) i Maybelline NewYork great lash (very black).

*Essence maskara nije roze boje, već postoji par maskara iz linije Lash princess, sa natpisima na pakovanju u različitim bojama. Ovde je u pitanju roze*

Ja obe maskare zaista volim, i obe sam koristila duži period vremena u kom su mi bile omiljene.

Pakovanje


Što se tiče pakovanja, oba su fenomenalno dizajnirana za svoj način, mada se meni više dopada Maybelline jer mi izgleda nekako vedrije, a i obožavam kombinaciju zelene i roze boje.
Što se tiče količine maskare, imamo optičku varku budući da je Essence pakovanje veće, a sadrži 12ml, dok Maybelline sadrži 12.5ml.




Četkica




Maybelline ima najprosečniju četkicu koja postoji. Prosto ne znam šta bih iskomentarisala, što bi rekli - nit' smrdi, nit' miriše. Normalne dužine, "češljić" prosečne gustine, ravan, ništa specijalno.
Essence je u ovoj kategoriji moj favorit. Dugačka četkica, gust češljić, zakrivljen, gust, stvarno fantastičan. Lako se nanosi i četkica dosta pokriva.


Ono najbitnije - učinak!


Ovo je nešto što je apsolutno individualno, šta se kome više dopada je presudno.




Pre nanošenja sam uvila trepavice uvijačem na oba oka, i nanela i na gornje i na donje trepavice par slojeva. Nemam pojma koliko je par, jer ja maskaru stavljam dok ne dobijem željeni izgled.
Essence maskara mi, nekako, više stvara taj efekat veštačkih (ali ne previše veštačkih, to uopšte ne volim), gustih, dugih trepavica, dok Maybelline, kako mi se čini, stvara više neki diskretniji i prirodniji utisak, da kažem školski.
Da li zbog dužine četkice, da li zbog oblika češljića, nemam pojma, ali Maybelline mi strašne fleke ostavlja svuda oko očiju, kao što vidite, a ne daj bože stavljati ga na donje trepavice.
Na levom oku su trepavice i izvijenije i podignutije, dok ja desnom baš i nemamo taj efekat.
Nijedna maskara ne stvara grudvice, obe su postojane ceo dan, ali Essence bolje preživljava plakanje.
Maybelline malo više slepi trepavice, kao što vidite, dok sa Essence maskarom nema tih problema.

Cena


Jao, baš nisam sigurna ali mislim da je Essence bila nešto više od 400 dinara, dok je Maybelline bio, recimo, 370.

Zaključak...?


Nemam pojma. Baš nemam pojma. Moj favorit, trenutno, je Essence, mada ovde prosto zavisi od toga šta više volite.
Ukoliko više volite neki diskretni, natural look, sa malo svedenijim trepavicama treba da izaberete Maybelline, dok, ukoliko želite istaknutije trepavice preporučujem Essence



Da li ste ih vi probali, i kako vam se čine? Ako ste probali obe - koja vam se više svidja? Koju maskaru vi koristite, i koja vam je omiljena?

4 comments:

  1. Volim maskare od oba brenda ali ove dve nisam probala :/ ova Essence ima preslatko pakovanje i definitino bolje izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po meni je ovo pravi primer dobrog marketinga jer sam se ja za tu maskaru uhvatila jer ima lepo pakovanje i zove se Princess a ispostavila se kao pun pogodak u svakom smislu :D

      Delete